Wikipedia

Výsledky hledání

Čtenářský deník 6. ročník - obsah


"Čtenářský deník" je strašákem nejen pro vás žáky, ale i pro učitele, kteří musí opravovat stohy blábolů. Proto chci udělat čtenářský deník trochu jinak a věřím, že to bude pro vás zábavnější.

Až budete psát svoje zápisky z četby, přemýšlejte, co byste si rádi zapamatovali, na co jste při čtení mysleli, co vám čtení knihy připomnělo a k čemu byste se rádi vrátili. 

Vybírejte knihy, které vás něčím zaujmou. Třeba obalem nebo názvem. Hlavně nekopírujte nic z internetu!!!!

Potřeby pro deník:  zde

Základní informace

  • název knihy
  • autor (popřípadě ilustrátor)
  • žánr: seznam žánrů zde 
  • forma (próza, poezie, drama, sbírka)

Vlastní komentář k četbě:
  • prostor a čas kdy se příběh odehrává 
  • stručný obsah (maximálně 10 řádků)
  • nalepte post-ity (během četby si zaznamenejte různé myšlenky třeba na barevné papírky)
  • podvojný deník 2x (citát z knihy / vlastní komentář) - dozvíte se v dílně čtení o literární výchově

Otázky:

Vyberte 4 otázky, které jsou pro danou knihu vhodné a odpovězte. 


Pokud vám čtení dělá větší problémy a ještě si netroufnete na podvojný deník, vynechte jej a odpovězte na 10 otázek ze seznamu. 
Odpovědi by neměly být jednoslovné a obecné. Např. Ano. Kniha se mi líbila, je dobrodružná. Je nudná.  (Co ano? Proč se ti líbila? Která událost byla nejnapínavější a nejdobrodružnější? Proč se ti zdá nudná?

Žádné komentáře:

Okomentovat